Vårmarknaden blev en succé!

2026-05-09, text Anna L., foto Kristina L.S.

Ett stort tack till alla säljare och köpare på årets vårmarknad! Aldrig hade vi kunnat tro att borden med mängder av fina plantor, efter någon timmes försäljning, skulle vara slutsålda. Otroligt! Så mycket folk och så mycket odlings- och trädgårdsglädje på samma plats.

Tack för ditt bidrag!
Styrelsen