Grattis till årsmedlemskap!

 Foto: Kristina L.S. och privat.

Vid vårens växtmarknad på Täby torg ordnades ett lotteri med chans att vinna ett årsmedlemskap. Nu har vi dragit den lyckliga vinnaren. 

Vi gratulerar Ulrika J., från Täby, till ett medlemskap och hälsar henne varmt välkommen till föreningen och alla aktiviteter! Ulrika hälsar att hennes två väninnor, som även de besökte vårens växtmarknad, nu också blir medlemmar.